Banner 1.jpg Banner 3.jpg Banner 4.jpg banner 5.jpg banner 6.jpg banner 7.jpg Banner1-2021-11-07.jpg Banner2-2021-11-07.jpg

Teamtaken

HC Diemen kan niet functioneren zonder de inzet van vrijwilligers. Wij verwachten daarom van minimaal één van de ouders een actieve bijdrage in club- en/of teamtaken. Om als team goed te kunnen functioneren binnen de club zijn er in ieder team meerdere taken te verdelen onder de ouders, zoals:

1. Teammanager
2. Coach
3. Scheidsrechter/spelbegeleider

Teamdiensten
Naast de directe taken voor het team zelf, zijn er ook taken die op wedstrijddagen op onze thuislocatie uitgevoerd moeten worden om alle wedstrijden goed te laten verlopen. De volgende diensten worden op de wedstrijddagen ingepland:

1. Wedstrijdtafel - 1 persoon
2. Veldcoördinator(en) - 2 personen tot E8-jeugd, 1 persoon vanaf D-jeugd  
3. Bar/schoonmaak dienst - 2 personen

Tijdens de veldcompetitieperiode wordt er per periode (3 periodes in totaal) een teamdienstenrooster gemaakt. De teammanagers van alle competitiespelende teams zullen ervoor zorgen dat op de vastgestelde data en tijdstippen er voldoende ouders zullen zijn om deze taken uit te voeren. Het teamdienstenrooster, de wedstrijdplanning en instructies en zijn te vinden en te lezen in deze Google Drive map>>